Pages

Saturday, August 11, 2012

Perjalanan Menyucikan Diri

Assalamualaikum...

Segala puji bagi Allah yang mengizinkan aku sampai ke Tanah Suci Mekah dan Madinah. Lawatan yang tidak akan dilupakan dan pasti akan berniat untuk pergi lagi ke sana. Biarpun berdepan pelbagai cabaran namun ku tetap redha akan ujiannya. Kepada rakan yang belum sampai, paling utama pasang niat dan menabung, jika ada kemampuan pasti akan sampai..
Dalam masa terdekat aku akan tulis pengalaman mengerjakan umrah plak di Tanah Suci. Kami pergi kesana sekitar cuti sekolah bulan 6 yang lalu. Banyak cerita dan gambar yang nak dikongsikan...

Moga diberikan semangat berkobar-kobar di bulan baik ini...

Geng unta tengah melepak

Air pati buah yang pekat sangat dan manis

Kaabah

Depan Masjid Haram



.Sebahagian gambar yang akan aku kongsikan...tempat yang cukup hebat untuk dibicarakan. Moga dapat menulis dengan baik berkaitan pengalaman ini. Cuba tengok gambar yang terakhir tuh...awan dia agak menarik dan kalau tengok live lagi cantik.

Jika ada pembaca nak berkongsi pengalaman dipersilakan sebab aku ni pun pelupa jugak.

Ini email:
sebemban@yahoo.com

Ok tu jelah...dah nak masuk asar nih.
Saya di Sarawak jadi awal skit....Selamat Berbuka.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...