Pages

Wednesday, December 2, 2009

Pulang dari Camneron Highland

selamat datang

Semalam kami telah memulakan perjalanan pulang ke Machang dengan membawa kenangan manis di Cameron Highland. Banyak perkara menarik yang hendak di ceritakan namun tidak dapat dituliskan pada hari ini kerana kesuntukan masa. Perjalanan berjalan dengan lancar dan selamat dimana hujan turun sekali-sekala semasa dalam perjalanan. Cuaca pulak lebih banyak mendung dari cerah, jadi tak boleh pandu laju-laju untuk sampai cepat ke destinasi.
Cuaca kat sana memang sejuk, ditambah dengan musim tengkujuh yang menyebabkan ketar seluruh badan. Ada orang kata Cameron tak sesejuk dulu, kenyataan tersebut memang betul namun kesejukan seka,rang pun masih tidak tertampung oleh orang kita. Kain tuala tu, memang payah nak kering kalau dijemur dalam rumah. Gambar masih belum dimasukan dalam komputer jadi tak boleh nak upload, nanti saya akan tunjukkan gambar menarik.
Kesimpulanya Cameron Highland memang tempat yang menarik untuk dilawati bagi seisi keluarga. Namun kalau nak cari hiburan, ini bukan tempat yang sesuai untuk anda.

salam 1 Cameron Highland

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...