Pages

Monday, July 23, 2012

Makan di Tanah Malang

Assalamualaikum...

Ini gambar makanan ketika berada di Tanah Malang...
Bak kata orang memang enak makanan disini...

Makan malam...terbaik.
Sambal ape tah..ada tempe

Ayam Penyet..Nyum

Satay berdesing
Ini pula ketika kami sarapan di Hotel
Enak bangat...
Menu sarapan

Pisang Cheseeees

Sup Rawon waktu pagi

Layan
Ini saja gambar masa kat Tanah Malang..nanti cerita lagi. Kesimpuilannya makanan di Surabaya memang sangat menyelerakan dan wajib dicuba....selamat melencong.

Baiiii...

9 comments:

  1. Hotel Apa ni ya?

    ReplyDelete

  2. Kusuma AgroWisata
    Sangat berbaloi untuk merehatkan minda.
    Kami bersarapan disana.

    Makan malam pula di Restoran sekitar Kota Batu...nama tak ingat dah. Tapi kalau tanya Pak Supir, mungkin dia tahu.
    Itu boleh bincang dengan Pak Verde...

    ReplyDelete
  3. Oh...baru ingat.

    Untuk makan malam.
    Warung Sate Kelinci...
    Kalau tak silap, lupa sudah.

    Sarapan pagi kami pulak di Htel sahaja...tapi makanan tetap memuaskan walaupun pilihan makanan dia tak Macam Hotel 5 star di Malaysia.

    ReplyDelete
  4. salam...boleh saya tau ambil pakej dari mana ya??sgt berminat nih..nampak sgt best...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wassalam...

      Dalam arikel saya berkaitan Surabaya ada saya letakkan no contact.

      Nama dia Verde...sangat dipercayai dan mudah.

      Delete
    2. Puan Zuriana....ini no contact untuk ke Surabaya

      Nama: Verde Wigid Putra

      verde_wp@yahoo.co.id / mu2spirit@gmail.com
      12 aug-30 august i was been in malaysia, if want to meet me there you are welccome

      you can also contact me in +6281330595231
      or by Facebook (but i dont always update my facebook) prefer by email or sms

      Delete
  5. Assalamualaikum, Saya dan Family sekarang telah stay di Kg.Sg.Kandis, Shah Alam. Sesiapa yang nak saya bantu arrange driver, kereta, dan hotel ataupun apa2 pertanyaan mengenai bercuti di surabaya boleh contact saya via whatsapp +60129171140 atau email mu2spirit@gmail.com/ verde_wp@yahoo.co.id terimakasih atau juga boleh contact FB saya dgn request friend terlebih dahulu agar mesej FB tidak masuk dalam spam box instead of inbox.tq.Wassalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wassalamualaikum...

      Tuan badan dah menjawab...senang sikit.

      Saya rekomen kepada pembaca sekalian untuk menghubungi beliau.

      TQ

      Delete
    2. Verde, saya perlu pergi sekali lagi ke Surabaya satu hari nanti.

      Tangkap gambar makanan banyak sikit...meleleh air liur

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...